Wat ?

Wij zijn een fantastische bende jongelui, gepassioneerd door avontuur en plezier beleven! Elke week maken we er weer iets geweldig van, voor zowel de allerkleinsten als de iets oudere pubers. We ravotten, we spelen, we maken ons vuil, we bouwen boomhutten, we gaan op kamp, ... En dat allemaal in een prachtig stukje natuur ten zuiden van Sint-Niklaas: Puytvoet.

Waar ?

Ons lokaal staat te midden in één van de grootste speeldomeinen van het Waasland: De Puytvoet. Over de voorbije jaren werden er steeds meer percelen rondom het Puyvoetbos opgekocht om de realisatie van een 50 ha groot speelbos te realiseren. Men kan hier ravotten, kamperen, sjorren, vuurmaken... kortom alles wat een scouts nodig heeft!

Wanneer ?

De jongste takken: de kapoenen, welpen en vossen spreken normaal steeds af op zaterdag om 14h30 vooraan aan de Puytvoetwegel te Sint-Niklaas. Zij worden dan weer opgehaald om 17h30 op dezelfde plek. In de winter is het ietsje sneller donker en daarom spreken we dan een half uurtje vroeger af. de vergadering gaat dan door van 14h tot 17h.
De jongverkenners en de verkenners komen wekelijks bijeen op zondag tussen 14u30 en 17u30. Beide groepen spreken op Puytvoet zelf af.

Kristus Koning

Scouts Sint-Niklaas
O3101G [Gouw Waas - District Klaas] Puitvoetstraat
9100 Sint-Niklaas